kissyourgirlfriend

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Moa - 29 september 2011 17:53

Hej!

I skolan på lunchen fick vi häromdagen keso med ananas, härligt (:

I och med bröstcancer insamlingen som har börjat lite smått säljer dom keso med hallon, jag provade på knäckebröd men det smakade lite sådär tycker jag. Det var godare att ha på gröt om man blandar med vanliga hallon, men troligtvis inget jag köper igen, istället blandar jag naturell keso med bär (:

Hos pappa gjorde vi en jättegod gratäng också med lök, tomat, salsa, tacochips och ost. Lite lyxigt sådär men jättegott var det! Idag har jag varit på gymmet med Emme. Samra och Delista gick dit och bokade in introduktionspass också, bra tjejor!

Imorn ska jag in till stan med Erica, Amanda, Samuel, Anton, och Fredrik och bada och äta något gott, det blir skojsigt!


   




Ovido - Quiz & Flashcards