kissyourgirlfriend

Alla inlägg under augusti 2012

Av Moa - 29 augusti 2012 17:05

 

Av Moa - 24 augusti 2012 17:33

Hejsan! Nu händer det grejer här i livet så jag hinner knappt blogga! Skolan har startat och sommarlovet är nu slut, men med det kommer ju nya utmaningar och äventyr 

Här kommer det några bilder som är tagna strax innan skolan började och jag spenderade några dagar hos farmor.

Jag håller även på att göra om mitt rum som jag skrivit och det är snart klart, så fint blir det.

Nu har jag precis bakat och efter taco och fredagsmys bär det av till Ellie för ännu mer mys. Ha det bra!


         





Av Moa - 3 augusti 2012 13:34

Hejsan! Nu far jag snart iväg till Ellie och väntar på bussen och Emme för vi ska in till stan och gå på Kajrocken och rocka loss?! Haha, nejmen kolla på band antar jag ^^ Ha det!


 


Av Moa - 2 augusti 2012 10:06

       


Hejsan! Ovan har ni bild på de senate inköpen - Ni måste prova Aloe Vera drycken om ni inte gjort det! Såå god!

Har även hunnit med att äta kyckling, potatissallad, och en sallad .

Idag ska jag måla om taket i mitt sovrum till vitt!

Ovido - Quiz & Flashcards