kissyourgirlfriend

Direktlänk till inlägg 26 november 2012

LusseBulle

Av Moa - 26 november 2012 13:30

Hejsan; från en sjukling (: I fredags blev jag förkyld som jag nämnde tidigare och har haft så himla ont i halsen, usch! Men nu börjar det bli bättre och jag ska fara iväg till skolan imorn iallfall! Igår bakade jag och Ellie lussekatter, riktigt mysigt och gott! Jag har precis ätit lite mat som jag tänkte lägga upp en liten bild på, och sen håller jag faktiskt på att baka vörtbröd, så himlans gott! Nu kanske ni tänker att jag låter väldigt pigg för att vara sjuk men då får ni tycka det, Ellie är mitt vittne ;) Sen ska jag sätta mig och läsa, eftersom vi har lästema i skolan. Jag läser en bok som heter "Det är så logiskt alla fattar utom du" av Lisa Bjärbo.


"Johan och Ester har varit bästa kompisar sedan de satt bredvid varandra i sandlådan. Nu är de 16 år och sitter bredvid varandra i Katedralskolan i Växjö. Det är bara en sak som Johan inte har talat om för Ester - han har varit kär i henne de senaste fyra åren, och tycker inte att det här med bästa kompisar räcker längre. Han vill ha mer."


Haha, sen måste jag lägga upp lite vackra bilder som jag tog häromveckan och en på min älskade Bulle som jag saknar 



           




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 7 januari 2013 21:25

Hejsan, nu har jag bestämt mig för att inte blogga mer här utan känner att det är dags för en nystart! Bloggen kommer finnas kvar men kommer att blogga på http://cinnamonlove.devote.se i framtiden. Ha det fint, och en stor kram på dig!   &he...

Av Moa - 21 december 2012 12:50

             

Av Moa - 20 december 2012 17:39


Hej,  nu ska vi fira jul innan världen går under, ska bli himlans skönt att spendera lite tid med dom bästa när man varit sjuk, och på lördag om vi lever ska jag ut på middag med älsklingen och hans familj eftersom det faktiskt är hans 18-års d...

Av Moa - 14 december 2012 13:23

   

.

Av Moa - 8 december 2012 21:53

  You can't go to bed,  Without a cup of tea, And maybe that's the reason That you talk, in your sleep And all those conversations Are the secrets that I keep Though it makes no sense to me   You'll never love yourself Half as much as I love ...

Ovido - Quiz & Flashcards