kissyourgirlfriend

Alla inlägg under maj 2012

Av Moa - 8 maj 2012 17:49

Hejsan svejsan! Nu har jag gått och blivit förkyld och det är inte härligt. Men rubriken syftar på invigningen av ungdomsgården Lokstallarna i Katrineholm som jag och Emme åkte in och kollade på. Helt sjukt bra var det, med en massa uppträdanden och dans och grejer. Tyvärr var vi tvungna att åka tidigt men vi hann ialla fall med ca 5 låtar som Armand Mirpour uppträdde med. Jag hade ingen aning om vem han var innan men nu är jag helt såld på hans låtar, superbra verkligen :) Imorn blir jag nog också hemma men på eftermiddagen blir det övning med ungdomsgruppen, kul!

Ha det bra, och bli inte sjuka som jag ♥









Av Moa - 3 maj 2012 21:21

Lite stolt är jag ju :D


 

Av Moa - 1 maj 2012 13:25

Hejsan! Här kommer följande vad jag åt igår när det var Valborgsmässoafton :) !


Förrätt: Toast med avokado, räkor, sallad m.m


Huvudrätt: Limekyckling med potatismuffin och sallad.


Efterrätt: Mjölkchokladkaka med nougat och paranötter.


Så gott kan jag säga er! Hoppas ni hade det bra igår, och inte festade alltför hårt :)

           


Ovido - Quiz & Flashcards