kissyourgirlfriend

Direktlänk till inlägg 27 november 2012

Take my hand and take my whole life too.

Av Moa - 27 november 2012 11:01

Wise men say only fools rush in
But I can't help falling in love with you
Shall I stay
Would it be a sin?
If I can't help falling in love with you

Like a river flows surely to the sea
Darling so it goes
Some things are meant to be
Take my hand, take my whole life too
For I can't help falling in love with you

Like a river flows surely to the sea
Darling so it goes
Some things are meant to be
Take my hand, take my whole life too
For I can't help falling in love with you
For I can't help falling in love with you

 

Elvis är ju ganska underbar ändå 

 

 

 

 
 
Emma

Emma

27 november 2012 18:44

Fina bilder! :)Kolla in mitt bild i Nelly Fashion-tävlingen --> http://nellyfashion.nelly.com/se/?entry=333436918163239431_4441979

Om du röstar på min bild så börjar jag följa dig på bloglovin'. Skulle vara jättetacksam för en röst. Tack på förhand, puss.

http://www.hillerbrattemma.blogg.se

 
Moa

Moa

30 november 2012 08:34

Svar: Tack så mycket, det ska jag göra du! :)

http://kissyourgirlfriend.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 7 januari 2013 21:25

Hejsan, nu har jag bestämt mig för att inte blogga mer här utan känner att det är dags för en nystart! Bloggen kommer finnas kvar men kommer att blogga på http://cinnamonlove.devote.se i framtiden. Ha det fint, och en stor kram på dig!   &he...

Av Moa - 21 december 2012 12:50

             

Av Moa - 20 december 2012 17:39


Hej,  nu ska vi fira jul innan världen går under, ska bli himlans skönt att spendera lite tid med dom bästa när man varit sjuk, och på lördag om vi lever ska jag ut på middag med älsklingen och hans familj eftersom det faktiskt är hans 18-års d...

Av Moa - 14 december 2012 13:23

   

.

Av Moa - 8 december 2012 21:53

  You can't go to bed,  Without a cup of tea, And maybe that's the reason That you talk, in your sleep And all those conversations Are the secrets that I keep Though it makes no sense to me   You'll never love yourself Half as much as I love ...

Ovido - Quiz & Flashcards