kissyourgirlfriend

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Moa - 15 november 2012 13:43

Hejsan, nu sitter jag här med några andra från klassen och väntar på att Ellie och de andra ska sluta. Idag har vi styckat kyckling (!) och gjort en slags gryta och lite annat gott. Senare ska jag till tandläkaren och sen vidare hem till pappa för mat och efter det vidare till församlingshemmet där jag, Ellie och Emme ska måla idag! :) Igår var förresten jag och Ellie där på möte och diskuterade en massa och drack kanske 4 koppar te? Haha, mysigt var det ialla fall och jag sov sen hos henne..vi hade lite problem med det där att sova dock..haha men tillslut tror jag vi somna efter mycket skratt! Sov förresten hos Kristoffer i förrgår, mysigt :) Och imorn tror jag bestämt vi drar på ZUMBA! 


 


Ovido - Quiz & Flashcards