kissyourgirlfriend

Alla inlägg under oktober 2012

Av Moa - 31 oktober 2012 21:50

Hejsan, nu var det längesedan jag bloggade! Men jag kan berätta att det mesta är som vanligt, lov och allt (:

Jag laddar upp en massor bilder som legat i min mobilkamera så får ni se lite vad jag haft för mig den senaste tiden och även några veckor tillbaks..


Idag har jag också varit hos Kristoffer; mysigt :) Efter det gick Ellie och jag till gymmet och körde på någon timme innan vi åkte hem och gjorde mat och bjöd Emme på, tror hon tyckte det var gott...;) Sen spelade vi Kinect och skrattade en massor! Och imorn ska jag och Ellie på Sh'bam! Ett slags danspass på gymmet, det taggar vi för! Ha det fint 

 ♥

                                           




Av Moa - 22 oktober 2012 15:01

Hejhej! Oj, orkar inte skriva massa men idag ska jag och Ellie till GYMMET och det taggar vi som tusan för, ska bli himla skönt att börja igen ♥ Sen kan jag säga att jag är HUNGRIG och behöver någe att äta på! Hejsvej leverpastej

 

1041305.jpg

 

Vore inte fel med det där! 

 

Av Moa - 15 oktober 2012 15:02

 

.

Av Moa - 14 oktober 2012 21:28

Vänskap, skratta, shoppa, laga mat, äta, skratta tills vi dör, kramar, tända ljus, te, Norrköping, åka spårvagn, ätit sallad ur plastbunke på stan, mysa, åka tåg, skratta, sova...Emme, Ellie, Robin puss på er! 

 

K











Av Moa - 8 oktober 2012 20:17

Hej, idag har jag shoppat med Ellie och Felle..det var kul! Dom är så knasiga och fina så ♥

Jag köpte en tröja och ett jättefint hjärta med texten "Godnatt min skatt" 

 

 

 

 

 

 


Av Moa - 6 oktober 2012 12:50

Hejsan! Nu sitter jag ute i solen och njuter av bra musik och det fina höstvädret :) Kristoffer åkte nyligen hem och vi har haft det riktigt mysigt med film, prat och frukost. Du är fin  

 


Idag funderar jag på att kanske ta en promenad och så får vi se om jag kanske ska träffa pappa en sväng och så hade Ellie någon idé om filmkväll, så vi får väl se vad det blir :) Himlans skönt med helg ialla fall! Ha det bra, hejsvej 

 

 

Av Moa - 4 oktober 2012 19:37

 


Ovido - Quiz & Flashcards