kissyourgirlfriend

Alla inlägg under november 2012

Av Moa - 30 november 2012 08:36

 

Av Moa - 27 november 2012 14:20

Längtar bort

Längtar ut

Längtar hem

Längtar efter dig

 


Sitter i hotellsalen och väntar på Ellies mamma som ska komma och ha utvecklingssamtal med Ellie och sen skjusa hem mig förhoppningsvis, för Ellie ska ju göra annat (!) ;) 

Dagen har för övrigt varit skitseg och jag vill bara ut i friska luften och röra på mig! Deppigt värre, men det får ni ta ;) 


 


 

 

 

Av Moa - 27 november 2012 11:30

Av Moa - 27 november 2012 11:01

Wise men say only fools rush in
But I can't help falling in love with you
Shall I stay
Would it be a sin?
If I can't help falling in love with you

Like a river flows surely to the sea
Darling so it goes
Some things are meant to be
Take my hand, take my whole life too
For I can't help falling in love with you

Like a river flows surely to the sea
Darling so it goes
Some things are meant to be
Take my hand, take my whole life too
For I can't help falling in love with you
For I can't help falling in love with you

 

Elvis är ju ganska underbar ändå 

 

 

 

Av Moa - 26 november 2012 21:26

                       

Av Moa - 26 november 2012 13:30

Hejsan; från en sjukling (: I fredags blev jag förkyld som jag nämnde tidigare och har haft så himla ont i halsen, usch! Men nu börjar det bli bättre och jag ska fara iväg till skolan imorn iallfall! Igår bakade jag och Ellie lussekatter, riktigt mysigt och gott! Jag har precis ätit lite mat som jag tänkte lägga upp en liten bild på, och sen håller jag faktiskt på att baka vörtbröd, så himlans gott! Nu kanske ni tänker att jag låter väldigt pigg för att vara sjuk men då får ni tycka det, Ellie är mitt vittne ;) Sen ska jag sätta mig och läsa, eftersom vi har lästema i skolan. Jag läser en bok som heter "Det är så logiskt alla fattar utom du" av Lisa Bjärbo.


"Johan och Ester har varit bästa kompisar sedan de satt bredvid varandra i sandlådan. Nu är de 16 år och sitter bredvid varandra i Katedralskolan i Växjö. Det är bara en sak som Johan inte har talat om för Ester - han har varit kär i henne de senaste fyra åren, och tycker inte att det här med bästa kompisar räcker längre. Han vill ha mer."


Haha, sen måste jag lägga upp lite vackra bilder som jag tog häromveckan och en på min älskade Bulle som jag saknar 



           




Av Moa - 23 november 2012 08:19

Hejsan, haha det går bra som vanligt för mig och imorse kryddade jag gröten med curry (!)

Annars har jag varit hos pappa den här veckan, det har varit skönt att komma bort lite och få vila. Dessutom har vi temavecka nästa vecka, så då blir det ännu lugnare. Nu ska vi snart ha idrott fast jag har ont i halsen så är väl inte så bra egentligen, men vi taggar ändå! I eftermiddag ska jag och Ellie gymma och så ska jag fixa ögonbrynen. Haha, det här är så intressant för er att veta osv ((: Sen måste jag nämna att Kristoffer och jag hade 2 månader igår, OCH att det bara är 1 månad kvar till JUL! Puss på er 

Av Moa - 20 november 2012 08:22

Hejsan, det händer mycket grejjer här men i helgen har jag varit med Ellie och vi skulle cykla men det gick inte så jättebra. Haha, det som hände var att Ellies cykel inte alls var pumpad så när hon skulle cykla iväg så var det ju ingen luft i däcket så slangen typ snurrade in i hjulet och aa ni kan ju gissa hur bra det gick. HAHA, men ialla fall så tog vi ett par andra cyklar och cyklade hem till mig, och jag är så stolt över dig Ellie min plutt! <3 Sen lagade vi mat och dansade zumba och annat kul som att jobba matte...(: 


 

Ovido - Quiz & Flashcards