kissyourgirlfriend

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Moa - 4 september 2011 20:44

Hejsan!

Idag har det hänt grejer, jag kom hem från Amanda idag runt kl 12:30.           Skitkul har vi haft. Vi bakade egen pizza, kollade på film, åt marängsviss, camade på omegle och chatroulette, och garvade ihjäl oss. Ialla fall, sen så cykla jag en bit och joggade lite. Kändes bra, trots träningsvärk (: Sen dammsög jag hela huset. Så nu är jag trött! Här kommer låten jag spelar sönder just nu. Åh, jag älskar när han sjunger: We're killing each other in the name of God. We're killing God in everyone uf us. Someone's got to make it stop. Oh, ryser! (:

Det var Emme som la upp den på sin blogg så jag hörde den där. Kolla in hennes nya blogg http://emmewidlund.bloggplatsen.se !


Ovido - Quiz & Flashcards