kissyourgirlfriend

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Moa - 3 september 2011 08:56

Hejsan!

Friluftsdag igår, det gick riktigt bra och klassen var så peppande mot varandra så man kände sig otroligt positiv efteråt (: Sedan hade jag ett introduktionspass på gymmet kvart över tre. Det gick bra, men jag är mest orolig för att jag ska glömma bort hur dom olika maskinerna funkar. Men jag antar att man lär sig det ganska snabbt. Så snacka om att jag har träningsvärk idag efter att ha: Sprungit 1 km, sprungit staffet, sprungit 60 m x3, hoppat höjdhopp och längdhopp, kastat kast med liten boll, m.m Och sen efter det gått till gymmet. Hahaha, men då fick ju musklerna lite att jobba med ialla fall, så det blir en soft dag idag (:

Och ikväll ska jag till Amanda på filmkväll, med Erica och Jonna ♥

Nu kommer det bilder på frukosten jag nyss åt (: Finns det något bättre än frukost?


        

       


       

Ovido - Quiz & Flashcards