kissyourgirlfriend

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Moa - 21 september 2011 17:13

Hejsan!

Igår var jag på gymmet med Emme, det gick bra. Träningsvärk osv.

Idag var jag med Österåkersgruppen i prästgården, vi körde jeoperdy (det stavas faktiskt så) och det är alltid lika kul där. Och så fick vi go'fika med tårta och massa. Blunda för bilden om du är känslig mot socker, men faktiskt är det ju lite grönsaker med (:

Men vet ni? Eftersom jag faktiskt vill uppnå endel av mina mål så ska jag frånochmed imorn sluta med att äta en massa onyttiga saker, så ska jag hålla det i en månad och förhoppningsvis längre än så. Så ska jag blogga om resultatet och hur det går. Såklart äter jag som vanligt, men utesluter godis, snacks, fika m.m

Nu måste jag plugga, so-prov imorn, och engelskaredovisnings grejs.

Hejsålänge! ♥


 


Ovido - Quiz & Flashcards