kissyourgirlfriend

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Moa - 26 september 2011 20:12

Hej!

Igår var jag i kyrkan som sagt och det gick jättebra att sjunga! Sen fick vi otroligt god mat efteråt: Potatissallad, rostbiff, fruktfat med en massa goda frukter, bröd osv..

Sen gick jag och Emme och gymma, och så körde vi spinningpass. (Snacka om jobbigt, trodde jag skulle spy!) Och idag så hängde jag med Emme och gick på Zumba. Åh, jag älskar Zumba så jäkla kul :D Jag har ju dvd:s hemma som jag brukar köra men det är jättekul att köra i grupp också, men det är nog lite för dyrt för mig nu när jag har gymkortet också. Men sånt är livet! Nu kommer det en massa bilder (Suddiga dock eftersom det är en fläck på linsen till mobilkamran)

Juste sen var jag på Kinarestaurangen idag med Erica, Lina, Anna, Jonna och Amanda, gott var det! Speciellt dom där mandarinerna på burk, åhh vad gott.

Sen måste jag säga att fikon är min nya favorit frukt, haha puss!

Nu ska jag Zumba vidare! (;


                   







Ovido - Quiz & Flashcards