kissyourgirlfriend

Alla inlägg under februari 2012

:D

Av Moa - 4 februari 2012 22:50

Ojojoj, update imorn med bilder och info!


Av Moa - 3 februari 2012 21:15

Jag tävlade på VeckoRevyn och vann biljetter till Nike Blast kvällsevent, med mig tar jag min vän Lina!

Tagga!


Av Moa - 3 februari 2012 17:40

Av Moa - 2 februari 2012 16:53

Hejsan! Usch så kallt det är, en massa te blir det (:

Följande kommer en bilder på min frukost och mellanmålet jag nyligen åt.


Yoghurt, musli, ett äpple i bitar och kanel:


 

Yoghurt med varma hallon och 2 st finn crisp med leverpastej:


     


Av Moa - 1 februari 2012 17:55

Hejsan, tänke bara meddela att jag lever och att jag idag har varit i skolan samt varit till IKEA med ungdomsgruppen och handlat saker till vårat rum som vi ska göra iordning. Ibland skriver jag om ungdomsgruppen och med det menar jag en ungdomsgrupp som Svenska Kyrkan har för oss konfirmander från förra året, och för er som vill veta mer eller har fördomar om det så får ni gärna fråga, men jag kan säga att vi gör så mycket mer än bara läsa i bibeln (: ! Nu ska jag få något att äta, kyckling och poatissallad tror jag det skulle bli.

Bättre update imorn! Nu ska jag bara ta det lugnt och vila mig inför "matte-dag" i skolan imorn ._.

Ha de! :)





Ovido - Quiz & Flashcards