kissyourgirlfriend

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Moa - 27 oktober 2011 21:26

Hejsan! Idag har jag varit med Emme på gymmet, styrketräning och Zumba! Efter det gick jag till Lina och förberedde utklädnader som vi ska ha på lägret som blir på lovet. Höstlovet är verkligen fullspäckat, härligt (:


Söndag:Till Norrköping och sova över hos syrran tills på tisdagen, (shopping!)


Måndag: Shoppa loss, I guess


Tisdag: Kommer hem på kvällen, och vidare till Lina för övernattning!


Onsdag: Far iväg med ungdomsgruppen till kyrkekvarn på läger


Torsdag: Islandshästar, Halloweenfest, myys m.m


Fredag: kommer hem runt kl 14, och pustar ut!


Lördag: Bio med Amanda, (Fantomen på Operan!, nyvisning) På kvällen skräckfilmskväll med tjejerna.


Söndag: Kommer hem från Amanda, trött som tusan antar jag, och förbereder mig för en ny skolvecka..


Idag på idrotten körde vi innebandy och intervall tränig, åh riktigt skoj var det!

Imorse provade jag Chi Sang (ni vet den här drycken mot trötthet, men herregud (!) vad illa det smakade.

Slänger in en bild på frukosten också (:

Dessutom så har jag ju kört mina övningar som jag fått av sjukgymnasten, och nyss när jag nös så typ knäckte det till i nacken, så obehagligt...men förmodligen så är det spänningar som släpper, härligt!

Juste slänger också in en bild på maten som mamma och jag åt häromdagen, ugnspannkaka med äpple, så enkelt och så gott! Finns det något som passar bättre ihop än äpple, kanel och socker? Tell me.

Ha det bra! ♥


         


Ovido - Quiz & Flashcards