kissyourgirlfriend

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Moa - 14 oktober 2011 16:20

Hejsan (:

Har nyss kommit hem från gymmet och äter på lite youghurt med äpple och dricker en flaska med vatten. Den här veckan har gått otroligt fort! Idag i skolan så var det dansuppvisning, jag tyckte det var bra, men vissa satt och kommenterade hela tiden och det förstörde allt lite. Jag blev verkligen på nedstämt humör. Det är det värsta jag vet när en del inte kan visa andra respekt.

Och jag måste berätta om imorse! När jag cyklade till bussen så lyste månen och det var jätte fint, det får mig att tänka på en viss låt. Haha ni tycker väl kanske jag är lite knasig i huvudet men jag tycker den är fin/sorglig på något vis och jag börjar nästan alltid gråta av den. 

Den är från sluttexterna av Moonwalker ♥  Men det jag skulle berätta var att det stod en älg precis vid busshållsplatsen imorse! Så söt, han bara stod där ända tills bussen kom sen börja han gå sakta därifrån (:

Ha det bra, och trevligt fredagsmys på er!





  



Ovido - Quiz & Flashcards