kissyourgirlfriend

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Moa - 17 oktober 2011 16:52

Hejsan (:

Måndag idag, hoppas ni haft en bra start på veckan! Min var helt okej, förutom min himlans huvudvärk, så om ni undrar varför jag går runt med ett väck på ögonbryna så är det därför, hahah ! Men nu har jag ialla fall tid till sjukgymnasten nästa måndag. Idag är det en väldigt speciell dag...

Emme's födelsedag! ♥ Grattis!

Du är en av dom finaste människor jag känner!

Igår bakade jag chokladmuffins, gott kan jag säga !

Nyligen åt jag mellanmål också, man blir så hungrig när man kommer hem från skolan tycker jag, även om man ätit lunch. Imorn blir det träning också, längtar!

Måste berätta att jag gjorde mat häromdan också, tortillabröd som jag fyllde med avokado, tomat, kyckling, lite kryddor, keso, och lite vitlök. Lite ost på det och sen ett tortilla bröd till och sen steker man det i stekpannan tills osten smält och det blivit varmt och liksom knaprigt. 2 st bröd (alltså 1 omgång) räcker till 2 personer. Jättegott! Nu väntar jag på kycklingpaj, kanske borde jag gå och göra lite NO också. Ha det bra sålänge, puss hej.


          







Ovido - Quiz & Flashcards