kissyourgirlfriend

Direktlänk till inlägg 5 februari 2012

Nike Blast - some pictures

Av Moa - 5 februari 2012 16:53

Nu är jag hemma igen, det har verkligen varit kul och tufft!


När vi kom dit fick vi varsin tröja och goodiebag som innehöll:

liten deo spray

tandkräm

lite finare shampo och duschtvål

vattenflaska från Nike

nyckelring

2 gratisnummer av en fitness tidning


Sen bytte vi om och det var dags för det första passet som var Sh'bam, som ett danspass med olika rytmer från hela världen. Sen var det NTC - Nike Training Club, den här appen som man kan ta hem till sin telefon, riktigt tufft var det! Jäklar vad vi körde! Efter det var det ett kort pass Zumba, synd att man var så trött då! Efter det fick vi kolla på Nike's vårkollektion, väldigt exklusivt var det ;p Men för mig var det lite dyrt, men mycket snyggt fanns det! Pt-Fia var där också, det var kul eftersom jag läser hennes blogg: http://blogg.veckorevyn.com/ptfia/

Nu har jag träningsvärk men är väldigt glad ialla fall! (:


              






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 7 januari 2013 21:25

Hejsan, nu har jag bestämt mig för att inte blogga mer här utan känner att det är dags för en nystart! Bloggen kommer finnas kvar men kommer att blogga på http://cinnamonlove.devote.se i framtiden. Ha det fint, och en stor kram på dig!   &he...

Av Moa - 21 december 2012 12:50

             

Av Moa - 20 december 2012 17:39


Hej,  nu ska vi fira jul innan världen går under, ska bli himlans skönt att spendera lite tid med dom bästa när man varit sjuk, och på lördag om vi lever ska jag ut på middag med älsklingen och hans familj eftersom det faktiskt är hans 18-års d...

Av Moa - 14 december 2012 13:23

   

.

Av Moa - 8 december 2012 21:53

  You can't go to bed,  Without a cup of tea, And maybe that's the reason That you talk, in your sleep And all those conversations Are the secrets that I keep Though it makes no sense to me   You'll never love yourself Half as much as I love ...

Ovido - Quiz & Flashcards