kissyourgirlfriend

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Moa - 9 april 2012 19:08

Glömde önska er Glad Påsk, så jag gör det nu! I påsk har jag klippt lugg, ätit cheesecake (recept kommer) och myst med mina fina vänner, samt varit i kyrkan en sväng. Vad har du gjort i påsk? :) Imorn ska jag in till stan en sväng med Emme, Samuel och Jocke :) det blir kul. Idag har jag förresten gymmat lite och nu ska jag ut och jogga en sväng. Ha det bra


   







Av Moa - 9 april 2012 18:49

Davosgröt (smaskens!)


1 dl havregryn

2 dl yoghurt

Blanda på ett djupt fat, ställ i kylen över natten, ät med en massa goda frukter/bär samt kanel.

Blir krämig som gröt, bara att den är kall, och så smakar det ju inte precis som gröt :)


Jag toppade med äpple, jordgubbar samt mandariner på burk:


   


Yoghurt med blodgrape, äpple, mandariner och kanel:


   













Ovido - Quiz & Flashcards