kissyourgirlfriend

Alla inlägg under november 2011

Av Moa - 20 november 2011 16:58

Hejsan!

Såhär lät det när vi sjöng igår: (Det är Emme till vänster, jag i mitten och Ellie till höger ♥!)



 

Dessutom håller jag på att bli sjuk, eller jag är sjuk...ont i halsen och riktigt trött.

Så det blir nog att vila mig ett par dagar. Ha det bra!

Jag ska försöka uppdatera lite mer också, men ibland räcker inte tiden till (:

Av Moa - 19 november 2011 09:46

Hej, nu har jag nyligen ätit frukost. Snart ska jag hoppa in i duschen och fixa iordning mig lite, sen bär det av till Österåkers idrotthall för att sjunga: Vilken vän jag fann, Hallelujah, En stjärna lyser så klar, och Tears in heaven, med Emme och Ellie. Sen ska jag till Högsjö för att gå på teater med min syster, mamma och farmor.

Ha det bra!


   

Av Moa - 18 november 2011 20:54

..Jag bloggade alltså! Jag har firat farsdag, gått i skolan, gjort no-prov, och lite annat skoj.

Idag så var jag, Emme och Ellie och övade på låtar med Annette som vi ska sjunga imorgon, så jädra kul vi hade!  ♥

Idag har jag namnsdag btw, haha kom just på det! (:


Den här goda efterrätten åt vi i söndags när vi firade pappa:


turkisk yoghurt

granatäpple

rostade nötter

honung


Och så lägger man det i olika lager, och käkar. Så gott!


     


Av Moa - 14 november 2011 21:35

Hej, som ni ser har min söta vän Lina bloggat lite åt mig (:

Jag hängde med henne hem efter skolan, pluggade, lagade mat: kyckling med dijon senap och västerbottensost och potatismos med morötter i. Riktigt gott blev det! Sen gick vi ner till gymmet för ett mage, rumpa, lår pass, såå kul!

Kommer absolut göras om många gånger, det var verkligen min typ av träning. Nu har jag duschat och ätit en knäckemacka med banan, och yougurt med musli och lite annat i. Nu ska jag strax hoppa ner i sängen.

Ha det bra!

Ni får gärna kommentera vad ni vill läsa mer om i bloggen! Kanske mer recept, träningstips, hur jag tränar, vad jag äter, eller vad som helst egentligen, ge förslag! Så ska jag tänka på det!


 




Av Moa - 14 november 2011 17:57

Hej alla söta hälso inriktade Kissyourgirlfriend-blogg-läsare!

Som huvud rubriken lyder, heter jag Lina Idén och jag är kompis med Moa!

Jag tänkte börja lite med att berätta hur jag och lilla Moa känner varandra!
Jo, Allt började när det var dax för oss båda att ta steget in i tonåren och börja på högstadiet!
Vi började båda i klass 7A! Till en början var allting mycket blygt, från alla håll och kanter, men det mjukades upp ju forttare veckorna gick! Det blev jul och jag och Moa var för första gången, vi var ute på byn här i Vingåker, då jag och Moa är mycket intresserade av musik, gick vi runt och truddelerade på Vingåkers alla då snöbelagda gator!
Vi blev bättre kompisar i slutet av 8an, då vi började va mer, men av någon anledning var vi alltid hemma hos mig, och nu i sommras, var jag för första gången hemma hos henne! Hon har jättesöta katter ;)


Så som jag och Moa är idag, vi tränar mycket, hon är mycket nyttig, och håller väll på att vända mig lite, det är till exempel hon som fått mig att äta ordentligt i skolan, och ha med mig frukt, va med mer på idrotten och använda vattenflaska! Dock får jag inte ha min vattenflaska i fred i skolan, då de söta små killarna i min klass, tar den och slänger den i papperskorgen, eller häller det kalla vattnet över mig.. Nog om det.


Nu har jag och Moa idag, lagat mat och bjudit min familj på, nu om 50 minuter börjar vårat pass som vi ska på, på gymmet! Mage-rumpa-lår! Jag ska hålla koll på Moa så att hon inte fukstar, tror ni att hon kommer det eller?

ALDRIG I LIVET ;)


Då jag tar till mig äran att gästblogga, så får  ni här, av mig , Lina, dagens låt! :D

Eller det är två stycken ;) rättelse* Dagens låtar!
Jag och Erica, håller på att Avril Lavigne smitta Moa, då jag och Erica lyssnar jättemycket på henne, jättemycket nu, så här kommer två av dom bästa av hennes låtar!! :

Nu tror jag att jag börjar bli klar !

Ni kan läsa om mig och mitt liv, på min blogg - Liinaiden.wordpress.com

 

Puss och smek, farlig lek.




Av Moa - 12 november 2011 21:12

Idag åkte jag in till stan för att gå på fotbollscup med min fina vän Emme (: Vi kollade på när vår klasskompis Ange och en massa andra lag spelade. Kul var det! Man blir sugen att börja spela själv. Sen gick vi och bowlade! Efter det tog vi en fika och gick in till centrum för att dansa Zumba utanför konsum, hahah kul att se allas reaktioner! (:


                     

Av Moa - 11 november 2011 20:55

Hej, jag måste bara säga det att jag såg inte fören nu att det har kommit in kommentarer till en del inlägg, när jag har loggat in så har det inte kommit upp i menyn. Så om det inte kommer något svar så är det inte för att jag struntar i kommentarerna utan för att jag inte har sett dom! Jag svarar såklart så fort jag kan (:

Ha det bra!


 


Av Moa - 11 november 2011 16:21

Hejsan, helt okej dag i skolan, sen till gymmet och styrketräna, hem, fixa ihop en smoothie och njuta av fredagen! (:


   

Ovido - Quiz & Flashcards