kissyourgirlfriend

Alla inlägg under januari 2012

Av Moa - 18 januari 2012 19:08

Hejsan, helt slut är jag..senaste dagarna har det hänt mycket. Idag var jag ialla fall och besökte Linden - hotell och restaurang programmet vi fick jättefina kläder och jag och Ellie lagade citronfromage medans Erica och Amanda fick göra chokladmousse, jättegott blev det! Sen fick vi mat där också, den var jättegod verkligen. Men jag vet fortfarande inte om det är något som jag vill satsa på, får se. Efteråt gick vi på stan och jag köpte ett jättegott te med äppelsmak på Sköna Gertrud, bästa affären ska jag säga er...så mycket goda teer dom har där. Sen åkte vi till ungdomsgruppen, alltid lika trevligt där, haha  ♥

Imorn laddar vi för skolan, kuul...men imorn har vi idrott iaf..nu ska jag försöka antingen sova eller bli lite pigg.

Ha det!


 




 


     

Av Moa - 15 januari 2012 18:51

 

Av Moa - 15 januari 2012 10:09

Hejsan, dålig update här men men..

Det ska det bli ändring på! (:

På onsdag ska jag, Amanda och Erica besöka Linden och kolla på restaurang livsmedels programmet, och på lördag ska jag besöka Plusgymnasiet - barn fritidsprogrammet Träning och hälsa, gahh vet inte vad jag ska välja än men jag hoppas att det kommer som en blixt från klar himmel när jag väl ska välja, förmodligen inte men vi kan ju hoppas (: Uppdatering ikväll igen, ha det!


 



Av Moa - 12 januari 2012 07:38

Av Moa - 9 januari 2012 11:59

Hejsan! Jag är med och tävlar om ett halvårs förbrukning av Tropicana på denna bloggen:

http://frukostera.blogg.se/2012/january/tavlingsdags.html#comment

Jättefin blogg dessutom! ♥


Av Moa - 8 januari 2012 21:30

Hejsan,  idag har jag gjort lite shopping och nu sitter jag framför öppna spisen...myys.

Jag köpte iaf ett par jeans från H&M, halsband, och tröja från Gina Tricot. Här kommer lite bilder jag samlade ihop igår, halsbandet jag köpte idag är inte det på bilden, men det på bilden är beställt och kommer i slutet av veckan. Tröjan med texten Belive in love köpte jag däremot idag. Ha det!


           

Av Moa - 7 januari 2012 22:22

Hejsan, asså sjukt irriterande blogg som inte laddar upp bilder som den ska?

Laddar upp dom imorn istället. Imorn ska jag förresten till Norrköping och förhoppningsvis shoppa lite (:

Hadet!





Av Moa - 6 januari 2012 09:52

Hey, nyligen frukost nu chillar jag lite vid datorn och strax blir det promenad eller liknande (: Hadet!


 

Ovido - Quiz & Flashcards