kissyourgirlfriend

Direktlänk till inlägg 30 september 2012

Av Moa - 30 september 2012 21:05

I fredags var jag med Emme till Lokstallarna och kollade på revyn Knattekul, haha det var askul! Bäst var det när en tjej och kille dansade till My heart will go on, så fint var det. Sen var det ett skämt som är så dåligt att det blir kul..

Två älgar är ute och flyger, den ena älgen till den andra: - Du har en kanelbulle i örat! -Vad sa du? -Du har en kanelbulle i örat! -Vad sa du? Jag hör dig inte! - DU HAR EN KANELBULLE I ÖRAT! -Va, hör dig inte..jag har en kanelbulle i örat :)

Sen sov jag hos Kristoffer från lördag till söndag, det var mysigt. Vi kollade på film och gamla kort :) Sen skulle vi åkt på ungdomsgruppen och ätit middag men Annalena blev sjuk så det blev inge med det...istället åkte Ellie och Felle hem till mig och började fixa med mat och så kom Olle en sväng, och sen drack vi te och drog änglakort, så mysigt! ♥ Imorn åker jag och Ellie tidigt till skolan och skriver klart våra noveller! Och så har jag färgat håret också, haha omg..

Hejsvej ♥


       



 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Moa - 7 januari 2013 21:25

Hejsan, nu har jag bestämt mig för att inte blogga mer här utan känner att det är dags för en nystart! Bloggen kommer finnas kvar men kommer att blogga på http://cinnamonlove.devote.se i framtiden. Ha det fint, och en stor kram på dig!   &he...

Av Moa - 21 december 2012 12:50

             

Av Moa - 20 december 2012 17:39


Hej,  nu ska vi fira jul innan världen går under, ska bli himlans skönt att spendera lite tid med dom bästa när man varit sjuk, och på lördag om vi lever ska jag ut på middag med älsklingen och hans familj eftersom det faktiskt är hans 18-års d...

Av Moa - 14 december 2012 13:23

   

.

Av Moa - 8 december 2012 21:53

  You can't go to bed,  Without a cup of tea, And maybe that's the reason That you talk, in your sleep And all those conversations Are the secrets that I keep Though it makes no sense to me   You'll never love yourself Half as much as I love ...

Ovido - Quiz & Flashcards