kissyourgirlfriend

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Moa - 9 september 2012 17:08

Hejsan! Här på bloggen var det ju livat? (; Nejmen nu kommer det lite uppdatering iaf och jag kan ju börja med att säga att jag blivit förkyld, inte alls kul. Haha, sen måste jag berätta om när jag och Ellie åkte buss! Vi skulle gå av vid skolan och precis innan så kommer det en rondell och jag som är smart reser mig upp och ska ta min väska och sånt nästan ramlar i svängen och typ skriker, haha pinsamt! Och när vi ska gå av så säger busschaffören: Det går bra i svängarna va? ;)

Och sen hände det en annan sak efter idrotten när vi skulle ta bussen (: Jag går före Ellie och kollar var vi ska sätta oss för det var ganska fullt och Ellie bara: men här då? Jag: neeej, det var så smuligt där :/ Så vi sätter och på sidan vid sånna där nedfällbara säten precis framför Andreas och Kristoffer i klassen och jag ska precis sätta mig när bussen kör iväg så såklart ramlar jag nästan på killarna och skriker som vanligt typ: WOOOAAAA eller någe liknande...haha asså det var ju kul men ja pinsamt...


Nu sitter jag och spelar songpop med Alex 13-3 till mig heheh ^^ <3


Random bild på Ellie och Bullen:


 



Ovido - Quiz & Flashcards