kissyourgirlfriend

Direktlänk till inlägg 10 september 2012

Goodmorning

Av Moa - 10 september 2012 06:59

Hejsan, idag vaknade jag 05:30 fast jag inte ska till skolan. Men det är rätt skönt ändå tycker jag, ingen idé att ligga och sova om man inte är trött (: Jag börjar må bättre men är fortfarande väldigt täppt i näsan och hostar en del, men imorn ska jag försöka gå till skolan ialla fall om jag orkar. Vi får ju våra mac datorer på onsdag! Nu sitter jag och äter frukost i sängen och har det mysigt värre. Såg dessutom 2 älgar imorse! Jag säger till alla att jag sett en älg men nu kommer det även ett skitdåligt bildbevis så ni verkligen tror mig. Ha det bra och krya på er om ni är sjuka, för det ska jag! (:

       



 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Moa - 7 januari 2013 21:25

Hejsan, nu har jag bestämt mig för att inte blogga mer här utan känner att det är dags för en nystart! Bloggen kommer finnas kvar men kommer att blogga på http://cinnamonlove.devote.se i framtiden. Ha det fint, och en stor kram på dig!   &he...

Av Moa - 21 december 2012 12:50

             

Av Moa - 20 december 2012 17:39


Hej,  nu ska vi fira jul innan världen går under, ska bli himlans skönt att spendera lite tid med dom bästa när man varit sjuk, och på lördag om vi lever ska jag ut på middag med älsklingen och hans familj eftersom det faktiskt är hans 18-års d...

Av Moa - 14 december 2012 13:23

   

.

Av Moa - 8 december 2012 21:53

  You can't go to bed,  Without a cup of tea, And maybe that's the reason That you talk, in your sleep And all those conversations Are the secrets that I keep Though it makes no sense to me   You'll never love yourself Half as much as I love ...

Ovido - Quiz & Flashcards