kissyourgirlfriend

Alla inlägg under december 2011

Av Moa - 7 december 2011 16:42

Hejsan!

Idag var det en väldigt härlig dag som spenderades med knasbollar både i skolan och på ungdomsgruppen, vi håller nämligen på att öva inför en julkonsert på lördag. Igår var jag på gymmet med Emme, riktigt bra gick det. Dessutom hade vi beeptest (konditionstest) på idrotten. Mitt första resultat var 6,8 mitt mål var 7,2 och resultatet blev 8,5! Glaad (: Och imorn är det styrketest, så vi får se om jag har blivit något starkare sen sist!

Jag ska försöka lägga upp mer recept och sånt, för det kan ju vara ganska kul (: Så det ska jag försöka med.

Emme och jag rockade rockring idag (en helt vanlig alltså) men jag vet att det finns speciella för träning så jag ska nog införskaffa mig en sådan snart, riktigt kul och jättebra för magrutorna (;

Ha det bra, här kommer lite inspirerande bilder:


        






Av Moa - 5 december 2011 16:13

Usch vad stressad jag känner mig! Inte pga julen eller något sånt utan allt skolarbete, it's too much.

Den här veckan har vi ett engelskaprov på 3 kapitel + olika regler, ett stort prov i musikhistoria, 20 franskaglosor och även en muntlig redovisning på svenskan. Ingen big deal egentligen men det blir bara för mycket ibland.
Helgen var otroligt kul ialla fall, jag var med Lina och hennes familj i globen och kollade på en julshow med dessa artister: Peter Jöback, Lisa Nilsson, Sarah Dawn Finer, Erik Gadd, September och Veronica Maggio och ett par till okända för mig ialla fall (:  Måste bara säga att jag hade mitt zumbapass på idrotten ialla fall och dom flesta tyckte det var kul och jag fick VG på uppgiften :D

Min muntliga svenskaredovisning ska handla om en av dom absolut bästa;



Av Moa - 3 december 2011 15:21

Hey, helgen har varit händelserik jag orkar inte riktigt blogga om den nu därför kommer det lite frukostbilder från veckan  ♥


 

     


Ovido - Quiz & Flashcards